شلوار چرم از مجموعه شلوارهای لگینگ است. این نوع از شلوارها باید با لباس ها و کفش های متناسب با خود پوشیده شوند تا ظاهر فرد مرتب به نظر یرسد و زیاد جلب توجه نکند. بسیاری از خانم ها در پوشیدن شلوار چرم دچار تردید می شوند و اعتماد به نفس کافی برای پوشیدن این نوع از شلوارها را ندارند. البته به دلیل چسبان بودن این شلوارها فرم پای افراد مهم است و ممکن است هر فردی قادر به پوشیدن آن نباشد. البته با دانستن برخی از اصول مربوط به پوشیدن این شلوارها شاید بسیاری از افراد بتوانند ظاهری مناسب داشته باشند. از نکات مهمی که در پوشیدن این نوع شلوار مطرح است، کفش متناسب با آن است. در این مقاله انواع کفش هایی را که می توانیم با شلوار چرم استفاده کنیم، معرفی می کنیم.

چکمه و بوت

شلوار چرمی و به طور کلی لگینگ  با انواع بوت و چکمه ست می‌شوند. در حالت کلی این شلوارها مخصوص زمستان هستند و با کفش های تابستانی جالب دیده نمی شوند. در مقایسه بوت ها نیز بوتی که دارای ساق بلندتری باشد بهتر است زیرا پهنای ساق را نشان نمی دهد و ظرافت پار را حفظ می کند. جنس بوت نیز اگر چرمی باشد بهتر دیده می شود ولی با سایر جنس ها نظیر جیر نیز امکان پوشیدن این شلوارها وجود دارد.

کفش متناسب با شلوار چرم

کفش پاشنه بلند

برای داشتن استایل مجلسی می توان از کفش پاشنه بلند پنجه باریک استفاده کرد. این کفش ها دارای ظرافت خاصی هستند و پای شما را کشیده نشان می دهند. علاوه بر این نوع از کفش ها از سایر کفش های پاشنه بلند  مدل های کلاسیک نیز می توان استفاده کرد.

کفش کتانی

برای استفاده از شلوار چرمی و لگینگ در محیط بیرون می توان از کفش کتانی استفاده کرد. در این صورت دارای استایل مناسبی خواهید بود. کفش های کتانی که دارای رنگ سفید هستند بیشتر مناسب این شلوارها می باشند.

کفش متناسب با شلوار چرم

کفش عروسکی و تخت

این نوع از کفش ها نیز با شلوار چرم قابل ست کردن هستند زیرا کفش های ظریفی هستند و ظاهر خوبی را در افراد ایجاد می کنند. رنگ این کفش ها برای پوشیدت با شلوار چرم بهتر است مشکی باشد و از رنگ هایی مثل طلایی و قهوه ای استفاده نشود.

شلوار چرم از شلوارهایی است که نیاز به حساسیت زیادی در انتخاب لباس و کفش برای آن وجود دارد. این شلوارها اگر به درستی با لباس و کفش مناسب ترکیب شوند، ظاهری بسیار زیبا و خوب در افراد ایجاد می کنند. در صورت رعایت نکردن اصول پوشش با این شلوارها نیز ممکن است ظاهری نامتناسب در افراد ایجاد شود. بنابراین در انتخاب استایل مناسب برای استفاده از این شلوارها باید دقت لازم صورت بگیرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *