امروزه برخی از برندها در برخی از کشورها اقدام به ساخت کفش هایی خاص و متفاوت با قیمت هایی باور نکردنی می کنند. این کفش ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را متمایز از سایر کفش ها می کند. همه این کفش ها جز کفش های گران هستند.

کفش ساخته شده از طلا و الماس در امارات

گران قیمت ترین کفش پاشنه بلند زنانه در کشور امارات تولید شده است. این کفش از ترکیب طلا و الماس ساخته شده است که از ویژگی های منحصر به فرد آن است. لوگوی مربوط به دو برند سازنده این کفش در داخل آن ثبت شده است. مدت زمان تولید این کفش 9 ماه به طول انجامیده و دارای ارزش 17 میلیون دلار است. این کفش دارای سایز 36 است و با توجه به سفارش خریداران در سایزهای مختلف قابل تولید است.

کفش ساخته شده از طلا و الماس در امارات

کفش پاشنه بلند debbie wingham

این کفش به عنوان هدیه تولد، توسط وبی وینگهام ساخته شده است. قیمت این کفش حدود 15 میلیون دلار است. این کفش دارای گران ترین و کمیاب ترین سنگ های جهان نظیر الماس های آبی و صورتی است که سبب گرانی این کفش شده است. بدنه این کفش نیز از پلاتین و چرم ساخته شده است.

کفش پاشنه بلند

دمپایی سیندرلایی stuart weitzman

ساخت این دمپایی ها از داستان سیندرلا الهام گرفته شده است. این دمپایی ها از چرم ایتالیایی، پلاتین، توری پیچیده و الماس ساخته شده اند و دارای درخشش بی نظیری هستند. قیمت این کفش حدود 2 میلیون دلار است.

دمپایی سیندرلایی

کفش پاشنه بلند Tanzanite استوارت ویتزمن

این کفش دارای پاشنه هایی از جنس تانزانیت است و توسط ویتزمن و ادی لو ویان ساخته شده است. قیمت این کفش گران نیز حدود 2 میلیون دلار است.

کفش پاشنه بلند استوارت ویتزمن

کفش تام فورد به سفارش جیسون آراشبن

در این کفش جواهرات طراحی شده توسط جیسون آراشبن استفاده شده است. جواهرات به صورت چاپی بر روی طلای سفید قرار گرفته اند و ظاهری متفاوت را در کفش ایجاد کرده اند. ساخت این کفش حدود یک سال به طول انجامیده است و دارای قیمت حدود 2 میلیون دلار است.

کفش Gilt stiletto استوارت ویتزمن

این کفش کفشی بسیار زیبا و جذاب است که با رنگ طلایی تزئین شده است. این کفش برای اولین بار در اسکار 2002 به نمایش گذاشته شده است و دارای ارزش بسیاری است.کفش پاشنه دار

کفش Marylin Monroe استوارت ویتزمن

این کفش با استفاده از الماسی که مریلین مونرو در زمان های گذشته استفاده کرده بود ساخته شده است. مریلین مونرو شخصیت و ستاره محبوب زمان های گذشته است و یاد او همیشه در ذهن افراد نهادینه شده است. این کفش توسط شاهزاده ای در مراسم اسکار سال 2005 خریداری شد.

کفش گران قیمت

کفش Solid work x air Jordans

این کفش با طلای 24 عیار پوشانده شده و دارای ارزشی در حدود 2 میلیون دلار است. این کفش توسط متیو سننا هنرمندی آمریکایی ساخته شده است.

کفش طلا

 کفش Michael Jordan’s werner fast break

گران قیمت ترین کفش ورزشی پوشیده شده تا کنون این کفش است که دارای قیمتی حدود 190000 دلار است. این کفش توسط مایکل جردن که در المپیک لس انجلس موفق به کسب طلا شده بودند، به امضا رسید. به همین دلیل دارای قیمت بسیار زیادی بود.

 کفش گران قیمت

 کفش Air Michael Jordan’s flu game

این کفش توسط مایک جردن هنکامی که دچار بیماری آنفولانزا بود پوشیده شده است و از جمله کمیاب ترین و گرانترین کفش ها است. قیمت این کفش حدود 100000 دلار است.

 کفش خاص

کفش Diamond sneakers stand forth

این کفش ها به دلیل الماس های به کار رفته در آن ها بسیار معروف هستند و دارای قیمت 50000 دلار می باشند. پوشیدن این کفش ها جلوه خاصی به افراد می دهد.

کفش الماسی گران قیمت

 کفش Eminem x heart air Michael Jordan

این کفش دارای قیمت 30000 دلار است و توسط امینم پوشیده شده است. 10 جفت از این کفش ها در ebay به فروش رسیده است.

 کفش امینم

کفش  Nike MAG’s back to the future

این کفش ها با الهام از فیلم بازگشت به آینده ساخته شده اند و آخرین قیمت فروش آن ها حدود 15000 دلار بوده است.

بازگشت به آینده

کفش Adidas MDR friends and family

این کفش بر خلاف کفش های بالایی، کفش خاصی نیست. این کفش نوعی کفش ساده و مناسب برای همه افراد است. قیمت آن حدود 10000 دلار است.

کفش معمولی

کفش Air Jordan’s MB

این کتانی به دلیل استفاده مایکل جردن ویلکینز دارای محبوبیت زیادی است. قیمت این کتانی حدود 4000 دلار است. استفاده از این کتانی در بین افراد زیادی رایج است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *