کفش چرم از دیرباز مورد استفاده بسیاری از افراد بوده است. امروزه این نوع از کفش ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و دارای طرفداران بسیاری هستند. کفش های چرم ظاهری زیبا در خانم ها و آقایان ایجاد می کنند و قابل ست کردن با تیپ رسمی و اسپرت است. این کفش ها  از گذشته تا امروز در کمد افراد موجود هستند و قابل جایگزین کردن با هیچ کفش دیگری نیستند.

 

کفش چرم کامل

این نوع از چرم ها همان چرم نرمال هستند که همه با آن آشنایی داریم و دارای سطح صاف و بافت صاف و یا دانه دانه می باشند. چرم هایی که دارای بافت دانه دانه هستند، دارای کیفیت بهتری می باشند. برای مثال دو نمونه زیر از جمله این کفش ها می باشند.

 

کفش چرم قهوه ای

یکی از بهترین مدل های کفش چرم، استفاده از کفش چرم قهوه ای است. چرم قهوه ای در تن های مختلف موجود است و می توان آن را با سایر تزئینات مانند ساعت و کمربند ست کرد. این نوع از چرم مورد استقبال بسیاری از افراد است زیرا در صورت رعایت برخی نکات در نحوه پوشش باعث ایجاد ظاهری شیک و زیبا می شود که توجه سایرین را به خود جلب می کند. کفش چرم قهوه ای را می توان هم با کت و شلوار و هم با شلوار جین ست کرد و دارای کاربرد زیادی است.

کفش چرم قهوه ای

کفش چرم مشکی

رنگ مشکی دارای انعطاف بیشتری نسبت به رنگ قهوه ای است. کفش های چرم مشکی قابل ست کردن با لباس های رسمی هستند و اگر میزان استفاده از لباس رسمی بیشتر است، بهتر است از کفش چرم مشکی استفاده کنید. این نوع از کفش ها با رنگ های آبی، خاکستری و مشکی زیبا دیده می شوند. اگر کفش چرم مشکی شما دارای تیپ اسپرت باشد، می تواند با شلوار جین نیز قابل استفاده باشد.

کفش چرم مشکی

کفش چرم نبوک

چرم نبوک دارای حالت مخملی است و از قسمت گوشتی پوست گاو تولید می شود. نگداری این نوع چرم دارای زحمت بیشتری است ولی ظاهر زیبا، نرم و ظریف آن ها بیشتر افراد را جلب خود می کند.

کفش چرم نبوک

کفش چرم جیر

این نوع چرم نیز شبیه چرم نبوک است ولی از پوست گوساله و بز برای ساخت آن استفاده می شود. به همین دلیل جنس این نوع از کفش ها ضعیف تر چرم نبوک است.

کفش چرم جیر

کفش چرم ورنی

این نوع از چرم ها از پوست گاو تهیه می شوند و براق هستند ولی عمرشان کمتر از سایر چرم هاست.

کفش چرم ورنی

کفش چرم کرومی

در صورت طرحدار بودن چرم باید به کرومی بودن آن پی برد. چرم های کرومی از لایه بی کیفیت پوست گاو تولید می شوند و لایه کرومی سبب ایجاد طرح بر روی آن می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *