کفش کتانی از جمله کفش هایی است که بیشترین کاربرد را در بین خانم ها و آقایان دارد. دلیل اصلی استفاده زیاد از این کفش ها راحتی آنهاست. همچنین کفش های کتانی دارای تنوع بسیاری هستند و به راحتی با بسیاری از لباس ها ست می شوند. این کفش ها برای افراد با سن خاص طراحی نشده اند و قابل استفاده در تمامی رده های سنی هستند.

امروزه کفش های کتانی با هر لباس رسمی و غیر رسمی قابل ست شدن هستند.

نحوه پوشیدن کفش کتانی و اسپرت با لباس های رسمی

چند اشتباه رایج و مهم در پوشیدن کفش مردانه

در صورتی که کتانی یک فرد ساده باشد و دارای لژ و یا رنگ های متفاوت نباشد، امکان استفاده آن با لباس رسمی وجود دارد. در صورت استفاده کتانی با لباس رسمی، شلوار فرد باید تنگ بوده و رنگ آن متناسب با کفش باشد. همچنین استفاده از پالتوهای رسمی هم رنگ با کتانی در فصل زمستان نیز امکان پذیر است.

نحوه پوشیدن کفش کتانی با لباس بلند برای خانم ها

علاوه بر شلوار می توان کفش کتانی را با لباس های بلند نیز ست کرد. برای این منظور باید تن رنگ لباس متناسب با کتانی باشد. برای مثال با لباس های سیاه و طوسی می توان از هر رنگی برای کتانی استفاده کرد و یا کتانی آی رنگ را می توان با لباس سبز، سفید و قهوه ای ست کرد. همچنین برای پوشش لباس در زمستان می توان از پالتو هم رنگ یا متناسب با کتانی استفاده کرد. امروزه استفاده از دامن های بلند با کفش نیز بسیار رایج است. دامن های مورد استفاده گشاد و طرحدار مناسب فصل تابستان و دامن های تنگ و ضخیم مناسب فصل پاییز و زمستان هستند.

کفش های کتانی را چگونه با لباس های خود ست کنیم؟

نحوه پوشیدن کفش کتانی با شلوار جین

ست کردن کفش کتانی با شلوار جین از رایج ترین ترکیب ها است. شلوار جین را می توان با کتانی هایی با هر رنگ و طرح پوشید. نوع جین و میزان برش و ترکیب رنگ آن در تعیین کتانی تاثیرگذار است. برای پوشش بالا تنه نیز انتخاب رنگ متناسب با کتانی ضرورت دارد. قد شلوار نیز برای پوشیدن با کتانی از نکات مورد توجه است. شلوارهایی که دارای قد نسبتا کوتاهی بوده و تا مچ پا هستند دارای تناسب بهتری با کفش کتانی می باشند.

نحوه پوشیدن شلوار با کتانی های ساق دار

کفش های کتانی ساق دار دارای طرفداران خاصی هستند. این کتانی ها با شلوار های پارچه ای و گشاد بیشتر مورد استفاده هستند. قد شلوار مورد استفاده با این کتانی ها باید بالاتر از ساق کتانی و باشد و نباید روی آن قرار بگیرد.

نحوه استفاده از جوراب با کفش کتانی

پوشیدن جوراب با کفش اسپورت

پوشیدن جوراب با کفش کتانی و کفش اسپورت دارای قوانینی است. جوراب مورد استفاده یا باید اصلا دیده نشود و در داخل کفش قرار بگیرد.

جوراب باید دارای قد متناسبی در ساق باشد.

هنگام استفاده از جوراب با شلوار، ساق جوراب باید در زیر شلوار قرار بگیرد و پا اصلا دیده نشود.

هنگام استفاده از پیراهن و یا دامن، ساق جوراب باید پایین تر از دامن بوده و مقداری از پا دیده شود تا استایل شیک و زیبایی ایجاد شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *