کفش مناسب تابستان برای خانم­ها و آقایان شیک­ پوش

 

کفش مناسب تابستان

با از را ه­رسیدن تابستان، کفش­های تابستانی نقش مهم­تری به خود می­گیرند و این امکان را به شما می­دهند که برای تابستان خود استایلی شیک و زیبا انتخاب کنید. معمولا در تابستان پوشیدن صندل و دمپایی­های لاانگشتی رایج می­شود، این نوع کفش­ها برای کنار دریا یا ساحل بسیار مناسب­اند، اما باید توجه داشته­باشید این­نوع کفش­ها باتوجه به فرمی که دارند، شدیدا برای لگن و پا و زانو­ها مضر هستند.

صندل­ها و دمپایی­های لاانگشتی باتوجه به این­که کف صافی دارند و بی­توجه به قوس پا ساخته شده­اند، نمی­توانند ضربه­های وارد به کف­پا را دفع کنند. به­همین خاطر در طولانی­مدت باعث وارد شدن صدماتی به پا، لگن، زانو و ساق­پا می­شوند.

صندل غیراستاندارد چه مشکلاتی برای پا به­ وجود می­ آورد؟

کفش مناسب تابستان

جنس این کفش­ها معمولا از پلاستیک است و چون پای شما در تماس مداوم با پلاستیک قرار دارد، پوشیدن مداوم این نوع کفش­ها باعث بروز مشکلاتی مانند پینه و میخچه می­شود. اگر از کفش­های تابستانی که شبیه کفش­های باله هستند استفاده می­کنید، حتما قبل از پوشیدن داخل­شان کفی طبی قرار دهید.

صندل­ها هیچ محافظی در قسمت جلویی ندارند. بناربراین این قسمت از پا همیشه در معرض برخورد با زمین قرار دارد.

کفش مناسب تابستان

بند­های روی صندل­ها بسیار سست بوده و توانایی همراهی حرکت را به تنهایی ندارند. به همین دلیل فشار ناشی از راه­رفتن روی انگشتان متمرکز می­شود و بعد از مدتی مشکلاتی مانند  برجستگی غیرعادی استخوان های انگشتان پا، کشش و آسیب دیدگی تاندون ها واعصاب انگشت ها، کمردرد و گردن درد به­وجود می­آورد. صندل­های بدون بند­ هم به دلیل نداشتن بند حمایتی، کل فشار را به مچ وارد می­کند و باعث شکستن، پیچ خوردن و رگ­به­رگ شدن مچ­پا می­شود.

 

کفش­های لژدار

کفش مناسب تابستان

گزینه­ی پرطرفدار بعدی در بین کفش­های تابستانی کفش­های لژدار هستند. کفش­های لژدار علی­رغم زیبایی و محبوبیت، با متمرکز کردن فشاربدن روی پاشنه­ی پا، باعث التهاب پا می­شوند. علاوه­­براین

احتمال پیچ خوردن و رگ­به­رگ شدن پا در این کفش­ها بسیار زیاد است.

کتانی­ های مخصوص تابستان

معمولا خانم­های شاغل یا دانشجو که مجبورند فعالیت روزانه­ی زیادی داشته­باشند، کفش­های کتانی یا راحتی را ترجیح می­دهند. در کتانی­های تابستانی، از توری و پارچه­های نازک استفاده می­شود که باعث تهویه­ی مناسب داخل کفش می­شود و از بوگرفتن کفش و پا جلوگیری می­کند.

 

کفش­های تابستانی مناسب آقایان

Loafer

لوفر­ها جزو کفش­هایی هستند که هر مرد خوش­تیپی باید حداقل یک جفت از آن­ها داشته باشد. این نوع کفش، مناسب استایل رسمی و مراسمات محسوب می­شود. از رنگ­های روشن این کفش­ها برای مناسبت­ها در روز و از رنگ­های تیره­ی آن برای شب استفاده کنید.

 

کفش مناسب تابستان

کفش مناسب تابستان

بوت

بوت­ها معمولا از چرم ساخته می­شوند و از نظر کیفیت و دوام، کفش­های خوبی به حساب می آیند.

بوت­ها برای محیط­های کاری، کفش­های ایده­الی محسوب می­شوند. شما می­توانید آن­ها را با شلوار­های جین ست کنید.

کفش مناسب تابستان

کفش مناسب تابستان

 

کفش­های سفید

کفش­های اسپورت سفید،یکی از بهترین انواع کفش مردانه می باشد که از سایر مدها پیشی گرفته و در سبکی که اراﺋـه می دهد هر روز محبوبیت و طرفداران بیشتری را به­سمت خود جذب می کند. شما می­­توانید کفش­های اسپورت سفید را با انواع و اقسام ظواهر و استایل­ها ست کنید.

کفش مناسب تابستان

 

اسپادریل

کفش­های اسپادریل هم برای استایل راحتی و هم برای استایل رسمی، کفش­های مناسبی محسوب می­شوند. کفش­های اسپادریل به­راحتی با شلوار جین یا شلوارک، ست می­شوند.

کفش مناسب تابستان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *