کفش های اسنیکر کفش هایی راحت هستند و بیشتر مناسب کسانی هستند که تیپ اسپرت را دوست دارند. این کفش ها ممکن است شما را خوش سیما کنند و یا ممکن است با پوشیدن آن دارای ظاهر خوبی نباشید. بنابراین توجه به برخی از نکات هنگام پوشیدن این کفش ها حائز اهمیت است. اسنیکرها در چند مدل در بازار موجود هستند که دارای کاربردهای مختلفی هستند. در این بخش انواع اسنیکر و مدل پوشش متناسب با آن را توضیح می دهیم.

اسنیکرهای ساق کوتاه

این نوع اسنیکرها در واقع نوعی کفش کتانی بوده که برای تیپ‌های ساده بسیار مناسب هستند. اسنیکرهای ساق کوتاه متناسب با تیپ دانشجویی بوده و برای کسانی که مدت طولانی در خیابان راه میروند، مناسب هستند. این اسنیکرها با هر قد و قامتی خوب دیده می شوند و کاربردی عمومی دارند.

اسنیکرهای ساق کوتاه

 اسنیکرهای ساق بلند

این نوع از استیکرها برای اقراد قد بلند مناسب هستند زیرا قد فرد را کوتاه تر از آنچه که هست نشان می دهند. بنابراین برای پوشیدن این نوع از کفش ها باید قد بلندی داشته باشید.

 اسنیکرهای ساق بلند

اسنیکرهای میدتاپ

این اسنیکرها نیز حالت وسط اسنیکرهای ساق بلند و ساق کوتاه هستند و دارای ساق متوسطی هستند و برای افراد قد کوتاه مناسب تر از اسنیکرهای ساق بلند هستند.

اسنیکرهای میدتاپ

اسنیکرهای رانینگ

کفش های رانینگ همان طور که از اسمشان معلوم است برای دویدن طراحی شده اند. در این نوع از کفش ها پاشنه و سرپنجه کفش دارای اختلاف کمی با یکدیگر هستند و ارتفاع زیره کفش زیاد نیست. به همین دلیل پایداری بیشتری هنگام دویدن در پا ایجاد می شود. برای استفاده در محیط بیرون این نوع از کفش را می توان با تیپ رسمی و غیر رسمی استفاده کرد.

 اسنیکرهای تنیس

اسنیکرهای تنیس دارای وزن کمی هستند و  امکان حرکت آسان فرد را فراهم می آورند. این کفش ها در جنس چرم و یا پارچه تولید می شوند و هدف آن ها راحتی استفاده است.

همان طور که در این مقاله بیان کردیم اسنیکرها دارای انواع متفاوتی هستند و در مکان های مختلف و با تیپ های متفاوت قابل استفاده هستند. در گذشته اسنیکرها فقط با تیپ اسپرت استفاده می شدند ولی امروزه می توان از اسنیکر های ساق کوتاه همراه با تیپ رسمی استفاده کرد.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *