بوت های ساق بلند جزو شیک ترین کفش ها در زمستان هستند.

فصل زمستان فصلی مناسب برای پوشیدن انواع بوت های زمستانی است. اغلب افراد در این فصل از بوت های متنوعی ایتفاده می کنند. برخی از این بوت ها کوتاه بوده و به صورت نیم بوت هستند. برخی دیگر تا زانو و برخی دیگر تا بالای زانو کشیده می شوند. نکته حائز اهمیت نحوه استفاده از این بوت ها و موقعیت و شرایط مورد نیاز برای استفاده از آن ها است.

نحوه پوشیدن بوت های ساق بلند

بوت های بالای زانو و همچنین بوت های کشیده شده تا زانو را می توان با شلوار جین جذب کشی و یا لگینگ های مناسب این بوت ها پوشید. جوراب های مخصوص نیز برای پوشیدن این بوت ها موجود هستند تا راحتی افراد را فراهم آورند. استفاده از بوت در فصل پاییز و زمستان رایج است و به علاقه افراد بستگی دارد زیرا پوشیدن بوت های ساق بلند نسبت به موارد مشابه دیگر کمی دشوارتر است. با این حال بوت های ساق بلند ظاهر افراد را کشیده و زیبا می کنند به همین دلیل دارای طرفدارانی هستند.

چگونه از بوت های ساق بلند استفاده کنیم؟

برای استفاده از بوت ساق بلند در مجالس می توان از دامن پرچین و یا دامن بلند تنگ استفاده کرد. هر دو نوع این دامن ها ظاهر فرد را خاص می کند و باعث ایجاد جذابیت در فرد می شود. البته استفاده از دامن های بلند برای خانم های قد بلند توصیه می شود.

بوت ساق بلند با دامن کوتاه نیز زیبا دیده می شود به شرط اینکه قد دامن متناسب باشد و زیاد بلند نباشد. استفاده از بوت  ساق بلند با پیراهن رسمی نیز رایج است.

چگونه از بوت های ساق بلند استفاده کنیم؟

چگونه از بوت های ساق بلند استفاده کنیم؟

نحوه پوشیدن نیم بوت

نیم بوت ها به طور معمول تا قوزک پا و بعضا کمی بلندتر کشیده می شوند. استفاده از نیم بوت ها از فصل پاییز تا بهار رایج است و ظاهر افراد را زیباتر جلوه می دهد. شلوار مورد استفاده با نیم بوت می تواند هر نوع شلواری باشد زیرا در گذاشته شدن به داخل نیم بوت مشکلی وجود ندارد و در صورت جذب نبودن شلوار می تواند بر روی کفش قرار گیرد.

به طور کلی استفاده از شلوارهای پاچه گشاد و دم پاگشاد و همچنین شلوارک با بوت ساق بلند توصیه نمی شود زیرا هم ظاهری نامتناسب ایجاد می کند و هم زیبایی بوت را از بین می برد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *