ترکیب کردن لباس با سایر لباس ها د ایجاد یک ست منحصر به فرد و شیک دارای اهمیت زیادی است. افراد در نگاه اول ظاهر دیگران را می بینند و بر اساس ظاهر سایر افراد نسبت به آن ها قضاوت می کنند؛ بنابراین داشتن ظاهری شیک و مرتب درنگاه اول بسیار تاثیرگذار است. از جمله مواردی که اهمیت زیادی در ظاهر افراد دارد، پوشیدن کفش مناسب و متناسب با لباس است. از جمله رنگ کیف و کفش های محبوب بین خانم ها و آقایان استفاده از رنگ قهوه ای است. کفش قهوه ای در رنگ بندی های متفاوتی تولید می شود که هرکدام با استایل خاصی دارای زیبایی خاصی هستند. رنگ قهوه ای تیره در مراسم رسمی بیشتر استفاده می شود. در این مقاله به بررسی نحوه ترکیب کردن کفش قهوه ای با سایر لباس ها نظیر جوراب، شلوار، کمربند و … خواهیم پرداخت.

نحوه ترکیب کفش قهوه ای با لباس های مختلف

ترکیب کردن کفش قهوه ای با شلوار

استفاده از کفش قهوه ای در بین آقایان بسیار مرسوم است. این نوع کفش با شلوارهایی از جنس متفاوت نظیر کتان، جین پوشیده می شود. اگر آقایان بخواهند از شلوار قهوه ای نیز استفاده کنند باید تن رنگ آن روشن مانند رنگ خاکی باشد. در مورد شلوار جین و سایر رنگ های کتان می توان از رنگ هایی مانند مشکی، سرمه ای و خاکستری با تن رنگ تیره استفاده کرد. قد شلوار باید طوری باشد که هنگام افتادن بر روی شلوار چین و چروک ایجاد نکند.

خانم ها نیز می توانند کفش قهوه ای و یا بوت قهوه ای را با جین تیره ست کنند. این ترکیب رنگ ها دارای زیبایی منحصر به فردی است. استفاده از جین سرمه ای و یا مشکی می تواند ترکیب بی نظیری ایجاد کند.

نحوه ترکیب کفش قهوه ای با لباس های مختلف

ست کردن کفش قهوه ای با پیراهن

آقایان می توانند پیراهن های رسمی که رنگ های روشن دارند و یا تیره خنثی هستند به خوبی با کفش های قهوه ای ست کنند. استفاده از پیراهن آبی و یا سبز با کفش قهوه ای می تواند بسیار عالی باشد. در مورد استفاده از پیراهن قهوه ای باید دقیقا هم رنگ با کفش مورد استفاده باشد. استفاده از پیراهن جین نیز بکفش قهوه ای دارای زیبایی بی نظیری است.

خانم ها می توانند کفش قهوه ای خود را با لباس و پیراهن خاکی، زیتونی و یا جین آبی ست کنند.

نحوه ترکیب کفش قهوه ای با لباس های مختلف

ترکیب کردن کفش قهوه ای با کت و شلوار

بهترین ترکیب کت شلوار با کفش قهوه ای انتخاب کت شلوار خاکستری است. این ترکیب دارای زیبایی بی نظیری است و ظاهری بسیار شیک و متفاوت ایجاد می کند. استفاده از کفش قهوه ای آکسفورد، باروک یا لوفر با کت و شلوار مشکی نیز ظاهر متفاوت و جذابی ایجاد می کند. در این موارد باید رنگ کفش تیره و تک رنگ باشد. کفش قهوه ای با کت و شلوار سرمه ای نیز ظاهری خوش تیپ ایجاد می کند. در این مورد رنگ کفش مورد استفاده  هنگام استفاده از رنگ سرمه ای تیره باید تیره باشد و در صورتی که از کت و شلوار سرمه ای روشن استفاده شود رنگ کفش نیز باید روشن تر باشد.

ست کردن کفش قهوه ای با جوراب

آقایان بهتر است از جوراب تیره ای که با پیراهنشان هم خوانی دارد، استفاده کنند. در مورد پیراهن های روشن رنگ جوراب باید همچنان تیره باشد تا ظاهر افراد را بهتر و خوش سیماتر نشان دهد.

خانم ها باید از جوراب هایی که هم رنگ با پوستشان است استفاده کنند و یا بسته به شرایط لباس جوراب مشکی بپوشند.

ترکیب کردن کفش قهوه ای با کمربند

آقایان حین پوشیدن کفش قهوه ای باسد از کمربند قهوه ای متناسب با کفش نیز استفاده کنند. استفاده از کمربند مشکی با کفش قهوه ای به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

خانم ها نیز در صورت استفاده از کمربند باید از کمربند قهوه ای استفاده کنند.

همان طور که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت استفاده از کفش به رنگ قهوه ای می تواند ظاهری شیک و متفاوت در خانم ها و آقایان ایجاد کند و باعث جلب توجه سایر افراد در مجالس و مهمانی ها شود.

در مقاله ای دیگر راجب ست کردن کفش های رنگی با لباس ها صحبت شده است که میتوانید مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *