نحوه انتخاب کفش پاشنه بلند

نحوه انتخاب کفش پاشنه بلند

انتخاب و خرید کفش مناسب دارای اهمیت ویژه ای است. کفشی که افراد خریداری می کنند باید در عین داشتن ظاهر زیبا، راحت باشد. این انتخاب در مورد کفش پاشنه بلند برای خانم ها نیز صدق می کند. کفشی که خانم ها برای خرید و استفاده در مجلس انتخاب می کنند باید هم شیک و هم راحت باشد تا ساعت ها بتوانند در یک مجلس بدون آسیب رسیدن به پا از آن استفاده کنند.

 نکات مورد توجه در خرید کفش پاشنه بلند

  • در کفش پاشنه بلند فاصله بین پاشنه کفش تا زیره آن باید بیشتر از 3 سانتی متر باشد در این صورت شیب کفش کمتر می شود و پا دارای احساس راحت تری خواهد بود. اگر این فاصله کم باشد، شیب زیاد شده و هنگام راه رفتن وزن بر روی پنجه پا قرار می گیرد. این نکته را هنگام خرید غیرحضوری نیز می توان در نظر گرفت و با اندازه گیری از روی تصویر کفش به راحتی آن پی برد.
  • انعطاف پذیری کفش از نکات مورد توجه دیگر است. کفشی که دارای انعطاف پذیری زیادی باشد و به راحتی تا شود نمی تواند از پا محافظت کند. کفش مناسب باید فقط از ابتدای پنجه قابلیت انعطاف داشته باشد.
  • انتخاب کفش پاشنه بلند باید با توجه به نوع استفاده از آن باشد برای مثال اگر برای چندین ساعت نیاز به سر پا وایستادن باشد، نیاز است که کفشی با پاشنه پهن انتخاب شود تا پا هنگام ایستادن و قدم زدن راحت باشد.
  • بهتر است کفشی که خانم ها انتخاب می کنند حتما دارای پاشنه مناسب با محل مورد استفاده باشد و تخت نباشد، زیرا کفش تخت برای پا و کمر مضر است و در محل های مخصوص مانند ساحل شنی بهتر است استفاده شود.
  • انتخاب کفش های برندهای معتبر نیز می تواند در راحتی کفش تاثیرگذار باشد و برای پا مشکل ایجاد نکند. بنابراین در صورت امکان استفاده از این کفش ها نیز خوب است زیرا این کفش ها مطابق با استانداردهای لازم تولید می شوند.

‌ ‌ ‌

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *