باتوجه به اینکه افراد با ابزار و ماشین آلات مختلف در کارهای ساختمانی سروکار دارند و جان این افراد در خطر است؛ پس محافظت از جان این افراد در برابر خطرات ناشی از کار از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، پس این ماشین آلات باید توسط افراد کاربلد مورد بررسی قرار گرفته تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود همچنین برای استفاده از این ماشین ها باید از افراد کاربلد استفاده شود.

کارها در کارگاه باید با رعایت اصول ایمنی و برنامه ریزی انجام شود و اگر خطری کارگاه و عوامل کاری را تهدید کرد باید آماده کمک رسانی به آنها بود. همچنین هنگام کار با مصالح و تجهیزات نباید سروصدا ایجاد شود تا برای همسایگان و سایرین مزاحمت و ناراحتی ایجاد شود.ا گر قرار است کاری شب هنگام انجام شود قبلا باید ازشهرداری و مسئولین اجازه گرفته شود.

کلاس های آموزشی برای کارکنان باید در ساعات مشخصی ایجاد شود که نه تنها باعث سرعت کار می شود در آخرباعث رشد کارگران خواهد شد. نیازهای کارکنان به خوراک، پوشاک، مسکن و بهداشت باید به بهترین نحو تامین شود وکیفیت غذا و زمان برای غذا خوردن از اهمیت بیشتری برخوردار است. کارگران باید در محیط هایی که آب و هوای مناسبی دارند زندگی کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *