بوت پاشنه دار

بوت پاشنه دار

بوت پاشنه دار

بوت­ها از کفش­های پرطرفدار به­خصوص در فصل­های سرد سال هستند. به طور کلی بوت­ها به سه دسته تقسیم می­شوند که معیار اصلی این دسته­بندی ارتفاع این بوت­ها است.

ارتفاع دسته­ای از این بوت­ها دقیقا تا مچ پای شما می­رسد که به این گروه بوتی گفته می­شود. دسته بعدی نیم بوت است که ارتفاع آن به چند سانت بالاتر از مچ پا می­رسد و نوع اخر که تا ارتفاع زیر زانو یا بالای زانو را در بر می­گیرد، بوت نام دارد.

بوت پاشنه­دار که به آن بوت جورابی نیز گفته می­شود، یکی از محبوب­ترین انواع بوت در میان خانم­های شیک­پوش است. این بوت­ها همه­ی ویژگی­های مناسب از جمله راحتی، شیک­پوشی، خوش استایلی و محبوبیت را دارا هستند.

بوت­های جورابی برای ست شدن با انواع شلوارهای جین و مانتوهای کوتاه انتخاب فوق­العاده­ای هستند.

 

بوت پاشنه دار

بوت چانکی

بوت پاشنه دار

نوع دیگر از بوت­های پاشنه­دار، بوت­های چانکی هستند. بوت­هایی که دارای پاشنه­های ضخیم و گاها دندانه­دار هستند. در اصطلاح عامیانه به این نوع بوت­ها، بوت پاشنه مبلی یا پاشنه لژدار می­گویند. این نوع بوت استایلی راک به شما می­بخشد و شما می­توانید آن­ها را با تی­شرت­های راک یا شلوار زخمی ست کنید.

نوع دیگر از بوت­های پاشنه دار بوت­های چلسی هستند که معمولا پاشنه­های کوتاهی دارند و پشت آن­ها حلقه­ای تعبیه شده که بتوانید هنگام پوشیدن آن­ها را بکشید و راحت­تر به پا کنید.

این نوع بوت­ها معمولا از نبوک یا چرم ساخته شده­اند و برای پوشیدن در هر موقعیتی مناسب هستند. بوت­های چلسی انطباق پذیری بالایی دارند و با هر لباسی که مد نظر شما باشد، ست می­شوند.

بوت چانکی

نیم بوت مجلسی زنانه

نیم بوت­های مجلسی زنانه در میان خانم­های شیک پوش محبوبیت زیادی دارند و در انواع جنس­ها مانند چرم، جیر و مخمل تولید می­شوند که بهترین نوع آن­ها بوت­های مجلسی چرم است.

در حال حاضر رنگ­های عسلی، عنابی، زرشکی و طوسی رنگ­های پرطرفدار و ترند هستند که استایل جذابی برای شما به ارمغان می­آورند.

مهم­ترین نکته­ای که باید هنگام خرید بوت به آن دقت کنید این است که چون بوت­ها را  در زمستان و هوای سرد می­پوشید باید در انتخاب سایز حتما دقت کنید. بهتر است سایز بوت را طوری انتخاب کنید که با پوشیدن جوراب ضخیم فشاری به پا وارد نشود.

نیم بوت مجلسی زنانه

نیم بوت را با چه لباس­هایی بپوشیم؟

بهترین انتخاب برای پوشیدن بوت­هایی که تا مچ شما هستند، شلوارهای جین کوتاه شده هستند اندازه این بوت­ها به­طوری است که دقیقا تا زیر شلوار کوتاه شده شما می­رسند.

یکی از مواردی که شما می­توانید با یک نیم بوت زنانه پاشنه دار بپوشید، پیراهن ساده و جذب است که استایلی عالی برای شما به وجود می­آورد.

 

پوشیدن نیم بوت زنانه تخت با شلواری جین، استایلی جذاب و اسپورت برای شما به ارمغان می­آورد.

هم­چنین این بوت­ها گزینه مناسبی برای پوشیدن همراه با دامن ضخیم زمستانی هستند. این بوت­ها به علت جذب بودن، ساق پای شما را کوتاه نشان نخواهند داد.

اگر به فکر ساختن استایلی رسمی هستید، پیشنهاد می­کنیم از دامن چین دار با بوت پاشنه بلند استفاده کنید.

نیم بوت را با چه لباس­هایی بپوشیم؟

هنگام خریدن بوت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

توجه به پاشنه بوت­ها هنگام خرید امری ضروری است. هنگام خرید بوت حتما به فرم آن و راحتی پا داخل آن توجه کنید و بوت مورد نظرتان را با توجه به سبک و استایل شخصی خودتان انتخاب کنید و ریز و درشت بودن اندام خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین بوت برای خودتان را خریداری کنید.

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *