انواع نخ دوخت

انواع نخ دوخت

نخ دوخت Poly Art

شرکت Ege iplik  ترکیه به تولید نخ دوخت ER-FiX ، از تارهای فیلامنت و پلی استر می­پردازد. این نخ دارای مقاومت بالایی است و در 16 نوع ضخامت و ۲۲۰ رنگ تولید می­گردد. برای اینکه از این نخ بتوان در چرخ­های پرسرعت کامپیوتری امروزی استفاده کرد، این نخ را به نوعی روغن آغشته می­کنند.

این نوع نخ در صنعت تولید کیف ، کفش ، کمربند، کالای خواب ، پوشاک، مبلمان، ، روکش صندلی وکمربند ایمنی خودرو استفاده می­شود. این نخ دارای خاصیت فرم­پذیری است. خاصیت فرم­پذیری باعث گرفتن فرم قالب در صنایع مختلف می­شود و بعد از گرفتن فرم به حالت قبلی برنمی­گردد.

نخ دوخت DELTA

شرکت Ege iplik  به تولید نخ دوخت پلی استر- پنبه با الیاف پیوسته و مقاومت عالی نیز می­پردازد. به دلیل بالا بودن درصد پنبه در این نوع نخ حس لطافت و طبیعی بودن بیشتری را دارد. این نخ در 380 رنگ و 4 نوع ضخامت تولید می­شود. از نخ DELTA در تولید پوشاک، کالای خواب و صنعت مبلمان استفاده می­شود.

نخ دوخت EKOSPUN

نخ Ekospun از جنس پلی استر و پنبه با الیاف ناپیوسته می باشد. این نوع نخ دارای استحکام بالایی نیست زیرا در تولید آن از الیاف ناپیوسته پلی استر استفاده شده است. این نوع نخ در ۲۲۸ رنگ و ۶ نوع ضخامت تولید می­شود. به دلیل استحکام پایین در صنایعی که استحکام دارای اهمیت بالایی نیست، نظیر تولید پوشاک از این نخ استفاده می­شود.

نخ دوخت پیله ای (شاتل)

تکنولوژی دوخت نخ­های پیله­ای از دو دهه پیش با پیشرفت در زمینه ماشین آلات نساجی و تشک دوزی ایجاد شده است. تولید این نوع نخ­ها با وارد کردن ماشین آلات خاص امکان پذیر است. تنوع ضخامت و رنگ در این نوع نخ­ها زیاد است. نخ­های پیله­ای تولید شده دارای زیبایی، یکنواختی و استحکام مطلوبی هستند.

نخ دوخت POLY TECH

نخ دوخت پلی استر بسیار براق و برجسته است، این نوع نخ در ایجاد ظاهر زیبا در صنایع پوشاک، کیف، کفش و کمربند استفاده می­شود و دارای ۱۰ رنگ و ضخامت است.

نخ دوخت como

این نوع نخ از نظر اقتصاده مقرون به صرفه هست و با عنوان نخ اقتصادی شناخته می­شود. این نخ در رنگ­های اصلی و با شش نوع ضخامت تولید می­شود. ­از نخ اقتصادی در صنایع تولید  کیف ، کفش ، کمربند ، روکش صندلی،کمربند ایمنی خودرو، کالای خواب ، پوشاک و مبلمان استفاد می­شود و رضایت خریداران را به دست آورده است.

نخ پلیسه ozen

این نوع نخ با دستگاه­های ایتالیایی تولید می­شود و دربرابر تغییرات آب و هوایی و کشش مقاوم است. از نخ­های پلیسه در تولید توری­های درب و پنجره و کرکره عمودی استفاده می­شود. طیف رنگ این نوع از نخ­ها طوسی است.

گروه پاتن پدیده تبریز دارای نمایندگی شرکت Ege iplik ترکیه می­باشد. برای همکاری در خصوص تهیه انواع نخ می­توانید با گروه پاتن پدیده تبریز تماس حاصل فرمایید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *