چگونه کفش های رنگی را با لباس های خود ست کنیم؟

امروزه کفش های رنگی متنوعی در بازار وجود دارند. این کفش ها در اکثر موارد مورد پسند قشر جوان برای استفاده در محیط بیرون هستند. با این وجود کفش های مجلسی رنگی متنوعی نیز وجود دارد که با بعضی از لباس ها پوشیده می شوند. استفاده از کفش های رنگی ظاهر افراد را زیباتر و پرجلوه تر نشان می دهد به همین دلیل بعضی از افراد به پوشیدن آن ها علاقه خاصی دارند. در این مقاله به نحوه ست کردن هر کدام از رنگ های کفش ها با لباس متناسب با آن خواهیم پرداخت.

چه لباسی برای پوشیدن با کفش زرد متناسب است؟

با توجه به اینکه اکثر رنگ ها با رنگ مشکی قابل استفاده هستند، رنگ زرد نیز با رنگ مشکی و رنگ های تیره زیبا دیده می شود. رنگ هایی مانند سرمه ای، آبی و بنفش با رنگ زرد جلوه ای خاص پیدا می کنند. از رنگ های هک خانواده نیز رنگ زرد با رنگ سبز و نارنجی با توجه به مدل لباس جالب دیده می شود.

چه لباسی برای پوشیدن با کفش قرمز متناسب است؟

رنگ قرمز رنگی است که توجه افراد را به خود جلب می کند. این رنگ با رنگ مشکی برای ست کردن مناسب است. این رنگ در بین رنگ های تیره مانند آبی نفتی و خاکستری نیز زیبا دیده می شود. رنگ قرمز هنگام  ترکیب با رنگ هایی که دارای تن یکسان با خودش هستند نیز می تواند جالب باشد که در این صورت باید تن های مختلف این رنگ به شکل خاصی با یکدیگر ترکیب شوند.

کفش رنگی

چه لباسی برای پوشیدن با کفش سبز متناسب است؟

کفش سبز کفشی است که هم برای پوشیدن در محیط بیرون متناسب است و هم در مجالس می­تواند استفاده شود. برای استفاده در محیط بیرون استفاده از این کفش با شلوار مشکی و سفید بهتر و جذاب تر است. در مجالس نیز ست کردن این کفش با رنگ نارنجی می تواند جالب و زیبا باشد.

کفش رنگی

چه لباسی برای پوشیدن با کفش بنفش متناسب است؟

استفاده از کفش بنفش با طیف های هم خانواده آن نظیر صورتی جالب می شود و برای زیباتر کردن این رنگ، استفاده از رنگ مشکی همراه با آن توصیه می­شود.

چه لباسی برای پوشیدن با کفش صورتی متناسب است؟

کفش صورتی و به طور کلی رنگ صورتی با رنگ طوسی بسیار زیبا دیده می شود. به همین دلیل استفاده از این رنگ کفش با کفش جین طوسی برای محیط بیرون بسیار شیک و مورد پسند است. برای استفاده از این رنگ کفش در مجالس، استفاده از رنگ سبز توصیه می شود.

کفش رنگی

چه لباسی برای پوشیدن با کفش طوسی متناسب است؟

رنگ طوسی می تواند با رنگ هایی مثل مشکی و طوسی در محیط بیرون ست شود. برای استفاده در مجالس این رنگ با لباس سفید و صورتی جلوه ی خاصی خواهد داشت و ظاهر شما را خاص و زیباتر نشان خواهد داد.

کفش رنگی

چه لباسی برای پوشیدن با کفش آبی تیره متناسب است؟

این رنگ کفش به راحتی در محیط بیرون با شلوار جین استفاده می شود و ظاهر مرتبی را در فرد ایجاد می کند. در مجالس نیز این رنگ کفش را می توان با رنگ های شاد نظیر قرمز و نارجی استفاده کرد.

چه لباسی برای پوشیدن با کفش نارنجی متناسب است؟

رنگ نارنجی با رنگ آبی ترکیب فوق العاده ای دارد به همین دلیل این دو رنگ با یکدیگر می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. در محیط بیرون استفاده از کفش اسپورت نارنجی با شلوار جین تیره ساده توصیه می شود. برای استفاده در مجالس، استفاده از این رنگ با رنگ هم خانواده خود نظیر قهوه ای توصیه می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *