پوشیدن چه نوع کفشی با شلوار جین مناسب تر است؟

پوشیدن شلوار جین در بین آقایان و خانم ها بسیار رایج است. این نوع از شلوارها در بسیاری از مکان ها قابل استفاده هستند برای مثال امکان پوشیدن شلوار جین هم به یک مهمانی و هم محیطی مانند پارک وجود دارد. به همین دلیل نحوه ست کردن آن با لباس و کفش مختلف برای مکان های مختلف دارای اهمیت است.

برای خانم ها استفاده از شلوار جین با کفش های معرفی شده در این بخش مقدور است.

پوشیدن شلوار جین با کتانی سفید

کفش های کتانی سفید با هر نوع از شلوار جین قابل استفاده هستند و به راحتی ست می شوند. این کفش ها مورد علاقه بسیاری از بانوان هستند و در محیط های آکادمیک و ورزشی به طور معمول از این کفش ها استفاده می کنند.

پوشیدن شلوار جین با کفش پاشنه بلند

ترکیب شلوار جین با کفش پاشنه بلند ترکیبی شیک و مجلسی است که از زمان های گذشته رایج است. پاشنه کفش پاشنه بلند در ترکیب با شلوار جین می تواند هر نوعی باشد ولی برای ظرافت بیشتر استفاده از پاشنه نازک توصیه می شود. از این ترکیب می توان در مجالس و مهمانی هایی نظیر جشن تولد و یا در محیط های کاری استفاده کرد. ذکر این نکته نیز ضروری است که ترکیب رنگ شلوار و کفش باید متناسب باشد. برای مثال در صورتی که رنگ جین تیره باشد می توان از رنگ های کرمی و قرمز همراه با آن استفاده کرد ولی با جین روشن باید از رنگ تیره مانند مشکی استفاده شود.

پوشیدن شلوار جین با کفش پاشنه بلند

پوشیدن شلوار جین با کفش کالج

برای محیط های معمولی مثل خرید و یا قدم زدن در محیط بیرون استفاده از شلوار جین با کفش کالج بسیار رایج است. این ترکیب برای محیط های رسمی مناسب نیست. استفاده از این ترکیب در بین بانوان طرفدار زیادی دارد زیرا بسیار راحت است و ظاهر فرد را شیک و مرتب نشان می دهد.

پوشیدن شلوار جین با کفش صندل

استفاده از شلوار جین با کفش صندل نیز ترکیب خوبی است و برای فصل تابستان بسیار مناسب است. صندل های تابستانی به دو صورت پاشنه بلند و بدون پاشنه موجود هستند. امکان پوشیدن شلوار جین با هر دو نوع وجود دارد. در صورتی که کفش صندل شما بدون پاشنه باشد، استفاده از جین ساده توصیه می شود ولی با صتدل پاشنه بلند امکان پوشیدن جین پاره نیز وجود دارد.

پوشیدن شلوار جین با نیم بوت

استفاده از نیم بوت کلاسیک و ساده با هر نوع شلوار جین امکان پذیر است ولی در صورتی که نیم بوت شما دارای طرح و بند و یا زیپ باشد، استفاده از آن با شلوار جین ساده توصیه می شود.

پوشیدن شلوار جین با نیم بوت

پوشیدن شلوار جین با بوت ساق بلند

یکی از استایل های زیبا و جذاب پوشیدن شلوار جین با بوت ساق بلند است. این استایل مناسب فصل زمستان و برف و باران است. این نوع از بوت ها باید با شلوار جین آبی ساده پوشیده شوند. پالتوی مورد استفاده با این نوع از بوت ها می تواند بلند و کوتاه باشد ولی نوع کوتاه آن جذاب تر است. در صورتی که جین دارای رنگ روشن باشد، استفاده از بوت رنگ قهوه ای پررنگ و با شلوار تیره استفاده از بوت روشن توصیه می شود.

برای آقایان استفاده از شلوار جین با کفش های معرفی شده در این بخش امکان پذیر است.

پوشیدن شلوار جین با کفش ترینر

برای داشتن استایلی راحت و روزانه استفاده از شلوار جین و کفش ترینر بسیار رایج است. استفاده از این استایل با یک تی شرت سبکی بسیار راحت است.

پوشیدن شلوار جین با کفش دربی

برای داشتن ظاهری نیمه رسمی و روزمره استفاده از شلوار جین با کفش دربی توصیه می شود. این نوع از پوشش مناسب رفتن به یک قرار و یا مهمانی عادی است.

 

پوشیدن شلوار جین با بوت

برای فصل پاییز و زمستان استفاده از شلوار جین با بوت توصیه می شود. بوت های رسمی مانند چلسی مناسب برای پوشیدن در مجالس هستند و بوت های اسپرت برای پیاده روی و یا خرید مناسب هستند. شلوارهای اسلیم فیت برای استفاده با بوت مناسب تر هستند.

پوشیدن شلوار جین با بوت

پوشیدن شلوار جین با کفش آکسفورد

برای محیط های رسمی تر استفاده از شلوار جین تک رنگ و تیره مانند شلوار جین طوسی با کفش آکسفورد می تواند گزینه مناسبی باشد. هنگام پوشیدن این نوع از کفش ها باید سایر لباس ها نیز رسمی باشند تا ظاهر خوبی داشته باشید.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *